Despina Kamilali's blog

Το τεστ της σφαλιάρας στο μέτωπο

Όταν ανεβάζουμε περιεχόμενο στις ιστοσελίδες μας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας, ο χρυσός κανόνας είναι να αναφερόμαστε πάντα στα οφέλη και όχι στα χαρακτηριστικά τους.

Ποιο όμως είναι το όφελος που πραγματικά θα τους πείσει να γίνουν πελάτες μας; Κάντε το τεστ της σφαλιάρας στο μέτωπο!

10 μυστικά για να γράφετε κείμενα που φέρνουν πωλήσεις στις ιστοσελίδες σας!

 

Αν έχετε website για την επιχείρησή σας, γνωρίζετε σίγουρα πόσο σημαντικό είναι να το ανανεώνετε συχνά και να προσθέτετε καινούριο περιεχόμενο που αφορά τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε. 

Τα websites που ανανεώνονται συχνά εμφανίζονται υψηλότερα στις αναζητήσεις στο Google!

Pages