Πώς θα γράφετε δημοσιεύσεις που πουλάνε
1. Σκιαγραφήστε το Customer Avatar ώστε να απευθύνεστε σε συγκεκριμένο τύπο ανθρώπου - αγοραστή. Καταγράψτε τους πόνους και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
2. Κάντε ξεκάθαρο στο κοινό σας ποιο είναι το στοιχείο που σας κάνει να ξεχωρίζετε στην αγορά. Αυτό πρέπει να γραφεί σε μία πρόταση και να έχει τη μορφή:
- Βοηθώ τους "το κοινό σας"
- που έχουν πρόβλημα "το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν"
- να καταφέρουν "το πλεονέκτημά σας"
- μέσω του "η μοναδική - ξεχωριστή λύση που τους παρέχετε"
3. Γράψτε με συμπάθεια και κατανόηση για το κοινό σας, σε σχέση με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Πρέπει να νοιώθει ότι είναι ορατό, κάποιος το ακούει με προσοχή και το καταλαβαίνει και συμπάσχει μαζί του.
4. Προσφέρετε μία λύση στο πρόβλημά σους. Όλοι προσπαθούν να βρουν ένα λόγο να μην αγοράσουν από εσάς. Γράψτε λοιπόν παραδείγματα και ιστορίες που δείχνουν πόσο κάποιοι άλλοι ωφελήθηκαν.
5. Προσδιορίστε τα ωφέλη για τους πελάτες (συναισθηματικοί λόγοι για να αγοράσει κανείς) και όχι μόνο τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας (λόγοι σύμφωνα με τη λογική). Γιατί κάποιος θα έπρεπε να το αγοράσει; "Με αυτό το προϊόν θα μπορέσετε .... " και στη συνέχεια "Αυτό το προϊόν είναι ...".
6. Γράψτε κάτι στον τίτλο που θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των πελατών και συνεχίστε διατηρώντας το αμείωτο. (Killer hook)
7. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο που έχουν δημοσιεύει χρήστες για το προϊόν σας, όπως κριτικές κλπ. 88% των πελατών δηλώνουν ότι τα λόγια άλλων πελατών επηρέασαν την απόφασή τους να αγοράσουν ένα προϊόν.
8. Δώστε τους ένα λόγο να δράσουν τώρα. Πχ: "περιορισμένος αριθμών ελεύθερων δωματίων".
9. Έχετε ένα ξεκάθαρο call to action μήνυμα. Πχ: "Κλείστε τώρα το δωμάτιό σας".
10. Διατηρήστε το κείμενο απλό και κατανοητό.