Τι αγοράζουν οι πελάτες;
Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζουν κάτι που θα αλλάξει τη ζωή τους προς το καλύτερο.
Όταν γράφουμε κείμενα για το site μας, δεν πρέπει να αναφερόμαστε στα χαρακτηριστικά του προϊόντος μας αλλά στις ανάγκες των πελατών μας που θα καλύψει. Και μάλιστα στις βαθύτερες!
Για παράδειγμα:
Η πελάτισσα ψάχνει να αγοράσει ένα κλαδευτήρι. Να αγοράσει ένα εργαλείο για τον κήπο της, για να περιποιηθεί τα λουλούδια της.
- Αγοράζει το να αισθανθεί περήφανη για τον εαυτό της.
- Αγοράζει την υψηλότερη θέση στην κοινωνία που θα έχει, επειδή οι γείτονες θα θαυμάζουν τον κήπο της.
- Αγοράζει την ηρεμία του μυαλού της, γιατί ο κήπος της θα είναι έτοιμος και καθαρός για να τον απολαύσει.
Ας σκεφτούμε λοιπόν. Ποιο είναι το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμεί ο πελάτης μας; Ας εστιάσουμε στο συναίσθημα!
Αυτά που έχουν σημασία για τους πελάτες μας είναι:
- Belonging
- Connection
- Peace of mind
- Status
Οι επιθυμίες των ανθρώπων είναι:
- Αισιοδοξία - χαρά
- Φαγητό
- Ασφάλεια
- Έρωτας
- Οικογένεια
- Δύναμη - Έλεγχος
- Περιέργεια - μάθηση
- Κοινωνική αποδοχή
Ποια επιθυμία τους ικανοποιούμε;
Μέσα από αυτό, θα βρούμε τον τρόπο να επικοινωνήσουμε μαζί τους.
Και κάτι ακόμα, για μας και τους πελάτες μας. Πότε μας κοινοποιούν στα social media?
- Όταν αντιπροσωπεύουμε την εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους
- Όταν τους κάνουμε να μοιάζουν cool, μοναδικοί και έξυπνοι!