Score 1 of 1
Question:
Η τιμή μιας μεταβλητής και ο τύπος της μπορούν να αλλάζουν κατά την εκτέλεση ενός προγράμματος
Score 1 of 1
Question:
Όταν υπάρχουν δυο βρόχοι, ο ένας εμφωλευμένος μέσα στον άλλο, αυτός που ξεκινάει τελευταίος πρέπει να ολοκληρώνεται πρώτος.
Score 1 of 1
Question:
Μια διαφορά της εντολής Όσο σε σχέση με την εντολή Μέχρις_ότου οφείλεται στη θέση της λογικής συνθήκης στη ροή εκτέλεσης των εντολών.
Score 1 of 1
Question:
Αν Α=2, Β=3, Γ=4 και Δ=ΑΛΗΘΗΣ, τότε η τιμή της έκφρασης (Β✻ Γ>Α+Β) ΚΑΙ (ΟΧΙ(Δ)) είναι ΑΛΗΘΗΣ.
Score 1 of 1
Question:
Κατά την εκτέλεση της εντολής ΔΙΑΒΑΣΕ, το πρόγραμμα διακόπτει την εκτέλεσή του και περιμένει την εισαγωγή τιμών από το πληκτρολόγιο.
Score 0 of 1
Question:
Οι πίνακες δεν μπορούν να έχουν περισσότερες από δύο διαστάσεις.
Score 1 of 1
Question:
Η εύρεση του μικρότερου από πέντε αριθμούς είναι πρόβλημα βελτιστοποίησης.
Score 1 of 1
Question:
Ο δείκτης εμπρός (front) μιας ουράς μας δίνει τη θέση του στοιχείου, το οποίο σε πρώτη ευκαιρία θα εξαχθεί.
Score 1 of 1
Question:
Ο διαχωρισμός αποτελεί την αντίστροφη πράξη της συγχώνευσης.
Score 1 of 1
Question:
Στη ΓΛΩΣΣΑ, ο μέσος όρος ενός συνόλου ακεραίων μεταβλητών πρέπει να αποθηκευτεί σε μεταβλητή πραγματικού τύπου.
Score 0 of 1
Question:
Ένας πίνακας έχει σταθερό περιεχόμενο αλλά μεταβλητό μέγεθος.
Score 1 of 1
Question:
Οι εντολές που βρίσκονται μέσα σε εντολή επανάληψης «Όσο ... επανάλαβε» εκτελούνται τουλάχιστον μία φορά.
Score 1 of 1
Question:
Η χρήση των πινάκων σε ένα πρόγραμμα αυξάνει την απαιτούμενη μνήμη.
Score 0 of 1
Question:
Οι δυναμικές δομές δεδομένων αποθηκεύονται πάντα σε συνεχόμενες θέσεις μνήμης.
Score 1 of 1
Question:
Η μέθοδος επεξεργασίας «πρώτο μέσα πρώτο έξω» (FIFO) εφαρμόζεται στη δομή δεδομένων ΟΥΡΑ.
Score 1 of 1
Question:
Δομημένα χαρακτηρίζονται εκείνα τα προβλήματα, των οποίων η επίλυση προέρχεται από μία αυτοματοποιημένη διαδικασία.
Score 1 of 1
Question:
Ένας αλγόριθμος μπορεί να μην έχει έξοδο.
Score 1 of 1
Question:
Οι δομές δεδομένων διακρίνονται σε τρεις μεγάλες κατηγορίες: τις στατικές, τις δυναμικές και τις ημιδομημένες.
Score 1 of 1
Question:
Πραγματικές ονομάζονται οι παράμετροι που χρησιμοποιούνται κατά την κλήση ενός υποπρογράμματος.
Score 1 of 1
Question:
Η σύγκριση ΄ΑΛΗΘΗΣ΄ > ΄ΑΛΗΘΕΣ΄ δίνει τιμή ΨΕΥΔΗΣ.
Score 1 of 1
Question:
Ένα δομημένο πρόβλημα είναι επιλύσιμο.
Score 0 of 1
Question:
Η λογική έκφραση Χ ΄Η (ΟΧΙ Χ) είναι πάντα αληθής για κάθε τιμή της λογικής μεταβλητής Χ.
Score 1 of 1
Question:
Ο αλγόριθμος της σειριακής αναζήτησης χρησιμοποιείται αποκλειστικά σε ταξινομημένους πίνακες.
Score 1 of 1
Question:
Όταν το πλήθος των επαναλήψεων είναι γνωστό, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η εντολή επανάληψης Όσο ... Επανάλαβε.
Score 0 of 1
Question:
Ο πίνακας είναι μία δομή που μπορεί να περιέχει στοιχεία διαφορετικού τύπου.
Score 0 of 1
Question:
Οι λειτουργίες ώθηση και απώθηση είναι οι κύριες λειτουργίες σε μια ουρά.
Score 1 of 1
Question:
Ένα από τα στάδια αντιμετώπισης ενός προβλήματος είναι η ανάλυση.
Score 1 of 1
Question:
Ο τύπος μιας μεταβλητής μπορεί να αλλάξει κατά την εκτέλεση ενός προγράμματος.
Score 1 of 1
Question:
Η λογική πράξη ΚΑΙ μεταξύ δύο προτάσεων είναι ψευδής όταν οποιαδήποτε από τις δύο προτάσεις είναι ψευδής.
Score 1 of 1
Question:
Η ταξινόμηση των στοιχείων ενός πίνακα με τη μέθοδο της φυσαλίδας βασίζεται στην αρχή της σύγκρισης και αντιμετάθεσης ζευγών γειτονικών στοιχείων του πίνακα.